Thursday, June 08, 2006

Vantar pa att fa segla igen!

Sa rolit att hora av er allihopa! Befinner min nu pa Bondi Beach Hostel. Bondi beach ar ganska fint men ja har nog sett finare...

Kan inte vanta pa att komma hem och traffa er igen. Underligt nog ser jag fram emot att fa segla min egen lilla gula bat vart jag vill.

och da har dopt om baten. MELOW heter den nufortiden. Det ordet betydde mycket nar jag korsade ekvatorn.

Int na satans lappstift pa dynona! O ja kolhalar er allihop om ja siir att di har sprungi pa me hogklacka skor pa teaken! And above all, practice safe sex.

Och om ni vill lasa lite mera detaljerat om var resa kan ni ga in pa Rosas blogg. Linken finns till hoger.

Vantar med iver pa malenas samtal.

Skot om er allihopa!

4 Comments:

At 1:13 AM, Anonymous Anonymous said...

hej jonatan och alla andra!

jag ringde och väckte jonatan igår natt (kl. var 8 i australien). min hand bara skaka när han svara, så glad var jag att höra hans röst! han hade det bra, bodde på ett hostel och njöt av sidney. men ivrig var han nog att komma hem (och hälsa på sina systrar).

jag skall bränna lost åt dig, jonatan. de sista delarna har varit jätte spännande:) kom att tänka på att du flyger samma rutt som de i lost, sidney->LA... ounou!

ta din lilla gula hit till åbo... kanske kokkola flickor inte förstår sig på söta segelbåtar, men åbo flickor bara smälter när hör att du har en egen segelbåt:))

ha det så bra!! kramkram


ps. du kom väl ihåg att köpa en gucci, fendi och prada väska åt mig?!? ;)

 
At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said...

MELOW...
Ett mycket bra namn.

 
At 4:44 AM, Anonymous Anonymous said...

int flyger du sidney->LA heller... tsss... du tar långa vägen tillbaks:/

 
At 2:37 PM, Anonymous Anonymous said...

"Mellow" skrivs annars med två L ifall det är det ordet du syftar på... sådär for your information bara..;oP

Tanja

 

Post a Comment

<< Home