Monday, April 03, 2006

030406

"Now... Bring me that horizon."

- Cptn. Jack Sparrow

6 Comments:

At 4:39 AM, Anonymous Anonymous said...

AYE! AVAST!

 
At 10:19 AM, Anonymous Anonymous said...

ring åt mig sen när det passar att jag reser ner dit och hälsar på:) puss o kram, m

 
At 10:29 AM, Anonymous Anonymous said...

jo, de sku jag fråg.. hadd du Trudys o Zuris email? sku skicka lite bilder åt dem o berätta lite om hur kallt här e o så..

 
At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Tjena!

Vet du, idag har det nog varit horizon i Hfors också; våren är här! Jag har bara sprungit omkring och sjungit för mig själv hela dagen! Gatorna är torra och så kan man känna doften av våt lera...:o) Det är de små sakerna, Jonatan..:o) Förstås de stora också, men du vet vad jag menar.. Puss!<3

Tanja

 
At 11:25 AM, Anonymous Anonymous said...

Yo!
Jag hittade din sajt och skall printa ut bilderna till mor och far. Hoppas det går bra därborta. Ifall du är hemma till medlet av augusti så hamnar du på reservövning i Lochteå. Mil-länet behöver tvåspråkiga befäl 2 dagar.
May the force be with you! Hälsn Kari m fam

 
At 8:57 AM, Blogger Joope said...

Jonatan! int får du ha sådär roligt utan mig! ;<

 

Post a Comment

<< Home